… je podle slov účastníků úspěšně za námi.
Na trat jsem se přihrnul kolem půl 9tý a s údivem na místě už byla Fíkovic sqadra.Začal jsem rozbalovat proviantní zázemí a hadice na vyznačení trati.Asi za hodinu bylo hotovo.Mezitim dorazil Jirka Mytrichů,MartiN s Tondou,stánkař Jarin a krušnohorec Ríša.Teda pardon,Kašperák 🙂 Na čumendu přijel i Jarda Dvořák s Honzou ? .A že se asi přidá,jelikož se u toho nemusí běhat 😀 Celkem se sešlo tedy 8 lidí a rozdělený do 2 tříd.Slabší uhlíky,540,Mig a silnější – střídáky a 23 a 17 uhlíkový závity.Zas tak velký rozdíl mezi střídákem a Migem v jízdních vlastnostech neni,pokud je slušně zpřevodujete.Mezitim Jirka předved pár efektních jízd s rally MCD 1:5 a po vyladění spojky jelo fakt pěkně.A hezky od něj lítalo bahýnko 🙂 MartiN vytahnul zas crosku elektru 1:4 a vzbudila asi nejvíc ovací.Zvláště za efektní skoky a kotrmelce.Po doladění motorových a převodových částí to bude lítat pěkně.A i ji pujčil odvážnějším jezdcům a o to víc bylo radosti.
Kolem 10tý hodiny byla trat vyznačena a kvůli protestům jezdců se začlo s rozjíždkama.Trat mezitim pěkně rozmrzla a tudíž se na trati vytvořilo pěkný blátíčko.Po jedný rozjíždce na 5 kol se na autě usadilo zhruba 0,5kila bordelu.Byl to fakt zážitek vidět,jak auta na sebe postupně nabalujou větší a větší množství bahna.a jak většina zpomaluje s další zátěží.Kdo neodbahnil,byl trochu v nevýhodě,ale nějak extra výhodu to nemělo.Pořád záleželo na zručnosti řidiče a přítomnosti či spíše nepřítomnosti nasazovačů při dráze.Stavil se i MíraH,jenž ač těžce stižen nějakým virem,něco nafotil a pak jel na rally slezinu ohledně pravidel i s Tondou.
Skončili jsme asi kolem 13tý hodiny.V malejch motorech ZASE vyhrál Ríša a ve velkejch OPĚTOVNĚ nezmar Jarin.Pokud to takhle pujde dál,v příštích závodech jim bude na kastli přilepena cihla,aby si tolik nemysleli 😀 Za sebe mohu jen říct,že na první závod se to celé dost povedlo,slušná účast (i když jsem čekal o 2-4 jezdce víc a hlavně Horšácký čudáky) a HLAVNĚ příjemně strávený sobotní den,který se vytahnul hezkým počasím.
Ale po příjezdu domů,to bylo něco.Z kufru jsem vyndal bahenní kouli,z který bylo třeba vypreparovat něco,co by aspon trochu připomínalo podvozek autíčka 🙂 Zhruba po hodině a půl s kartáčkem,štětcem,kýblem vody,sprchou a kompresorem se mi podařila věc nevídaná.Fakt na mně koukalo autíčko 🙂 Ještě jsem pak kastli opláchnul sprchou a po oschnutí očistil hadrem.Přišly na řadu Faskolorky a štětec,potřebné na dodělání a zaretušování odlouplých barev a zlepšení celkového vzhledu.Faskám moc vlhkost nesvědčí,pokud je nemáte jako já pořádně stříklý.Žádnej div,když jsem je použil prvně.Ale už je vše hotovo,spraveno a uklizeno a již se těšim na další závod.Možná se pojede v Plzni za Essem s účastí asfaltu.To pak bude divočina.A na závěr trochu fotek.Víc tady.Výroba stránek je prostě moje SILNÁ stránka 😀
|
|||