I na starší kolena se lze dopracovat k slušnému autu.
Co slušnému.Po dnešním menším ježdění nebo radši zkoušení,bych řekl,že Kyosho Inferno GT 1:8 onroad nitro je SUPR auto.
Na dnešek jsem si docela rád vzal v práci dovolenou,ne jenom,abych si odpočnul od těch příjemných obličejů :-D,ale aych hlavně dojel do Plzně koupit palivo,žhavítko a nějaký serepetičky.Povedlo se,takže jsem odpoledne mohl GT zkusit.Palivo jen bídný Hyper a to 16%,ale aspon něco.Jinak byl krám vybílenej.Takže jsem kolem 15tý hodiny trochu rozhejbal aku LRP 2200 do žhavítka,která se mi tu ještě s pár dalšíma válí od doby s TTčkem asi rok a půl.Povedlo se.Zapoměl jsem koupit tankflašku,tak jsem si udělal provizorní,aspon něco.Vše pozapojovat,nalít palivo a mohl jsem jít auto vyzkoušet na silnici před barákem.Krásnej asfalt.
Trochu zkoušeního a otukávání.Pak jsem začal přidávat plyn a k mému údivu auto se slickama začlo řadit 2ku snad na 5ti metrech.Na 2ku a menší půl plynu auto upaluje jako blázen.Brzda,která je hooodně jedovatá,pomaličku otočit a zpátky.Takhle asi 10 minut.V nádrži moc neubylo,adrenalin mi lezl skoro i ušima ven.Prostě vše funguje jak má a jak by se dalo očekávat.Sice jsem Xkrát čel Nohovo recenzi,ale neni nad zážitek,tohle auto řídit.Na napájení elektroniky jsem použil 5ti článek z tužkovek Duracel 2600 mAh NiMh,ale nedobil jsem je,takže auto přestalo po chvíli reagovat.
Rozhodnutí padlo,zavolal jsem MartiNovi do Kramolína,jestli má chvíli čas.Prej jestli vezu čudáka 🙂 Po souhlasné odpovědi se jen zeptal,jestli jsem už u něj před barákem 🙂 Nebyl,až za 15 minut.Vzali jsme to na cross závodiště.Startovka nebyla to pravý,samej šutr.Přesunuli jsme se nížeji na parking a tam to bylo ono.Šotolinka,kamínky,nízká tráva,prostě supr.
Sice se auto chovalo dost přetáčivě při přidání plnýho plynu,ale s mýma chromajzlovýma rukama a blbou orientací v prostoru se nechá nádherně řídit ,hezky smeknout do driftu a řídit jen plynem.Na nezpevněným povrchu sice 2ku zařadí až dost dlouho,o to víc je srandy na 1čku.To auto opravdu skvěle funguje.Sice se motoru nelíbí teplota přes 150,ale to se časem poladí.Do 100 stupnů to nemá chybu.
Pokud někdo neví,jestli buggy,truggy či monstra,s timhle modelem krok vedle neudělá a navíc si ještě hodně užije.Opravdu jedna báseň.Už ted se případní majitelé můžou těšit na relax závody u nás v Tojicích na dráze nebo případně zkusit ukecat na modelbazaru uživatele „tanci – Tancibudek“ a zkusit se svézt s autem v Sedlčanech při příležitosti 1:8 Rally.To auto má prostě něco do sebe.
Tady je pár fotek z Kramolína
Po příjezdu domů jsem auto aspon ofouknul od prachu a co nevidim.Nějaká boule na pravým zadním kolem.Dírky v pneu jsou jistě dobrý na absenci nafukování pneu,ale že se mi tou mini pidi dirkou pod gumu nacpe takovej šutr,to bych teda nečekal.
Zatim jsem DOOOOOOOST spokojený.Ted jen,aby byla lepší dodávka z Itálie od Deltaplastik.it ohledně karoserií,třeba ten Stratos vypadá suprově a auta i kategorie budou jen stoupat k výšinám a i oblíbenosti nových majitelů.Osobně jsem spokojen.