Tak dneska to konečně vyšlo.
Jelikož Jarda potřeboval na neděli zplichtit vejfuk na Loprajs Tatru na nedělní předváděčku do Loun,což jsem mu milerád zprostředkoval,tak jsem ho trochu ukecal,ani jsem moc nemusel :-D,aby přitahnul i FSko,pokud je pojízdný.Bylo,takže konečně nadešel ten den,kdy jsem v reálu mohl zhlédnout čínáka FS racing. 1:5 4×4.Jedná se o model monstra,u kterýho se jen přendaly pneu za vzhlednější k boudě Tatry,víc napružily tlumiče a dalo šasí výš.Ještě nějaký platíčko za boudu a trochu trubek na rám,aby papírová kabina tolik netrpěla a hned je z monstra skoro ukázkový model auta na trial.Podotýkám,že s převody,motorem (jen chtěl poladit) a šasím nebylo nic děláno.Pořád základ.
Co jinak dodat?Snad jen,že čína motor tahne pěkně,výkon je znát.Vzhledem k vyššímu těžišti a užším pneu bylo auto v prudkým utažení docela jankovitý,ale jinak se s nim jezdilo fakt pěkně.Zvládlo hodně terénu.Většinu rovnou z jízdy,občas bylo třeba větší rychlost.Na trial se už vymýšlí převodovka,šasí dokonce se 3ma nápravama a hlavně jiná nádrž.V terénu má tahle dělená na 4 díly tu necnost,že pokud v nádrži zbývá cca 1/3na paliva,při naklonění se dostane sací molitánek mimo hladinu paliva a motor je za chvíli bez paliva.Takže bud použít z FG nebo použít ty větší do akrobatických letadel.
Ale dost keců.Adrenalinu při jízdě bylo až přetékal a konečně dlouho očekávaný video FSka
Tímto bych rád poděkoval jak Jardovi za předvedení auta a prima pokec,Žílovi za to,že tyhle auta dotahnul k nám,Ježíškovi,že tohle auto najdu pod stromečkem 😀 a každýmu,kdo s nim bude jezdit,jelikož se pak bude pořádat víc relaxových závodů s minimem nákladů na provoz a hlavně „takové to domácí poježděníčko“ 🙂