Další foto a info
Zas uběhl nějaký čas a tudíž je slušno se pochlubit s pokračující stavbou.
Komplet jsem musel překopat převody,jelikož se tam nechtěl slušně vejít motor,co je v autě jen zkušebně.TZ od Tamiye.Je moc rychlej i s převodem 20/61.Regl je zatim závodní bez zpátečky,taky zkušebně.Ani jsem nedoufal,že to s autem pohne.Zatim se to jeví víc než slibně a o to mam z toho větší radost 🙂 Jen jsem na rádiu musel ubrat na plynu,aby se auto krapítek chovalo realističtěji 😀
A foto převodů,motoru a prodloužení
A jelikož se auto už hejbnulo,přichází na řadu nástavba.Hromada tyček,profilů,nějaký lanko a hlavně hodně měření,zkoušení a podobně.Zatim jsem jen vztyčil hlavní tyče,hliníkový profil ze sušáku na prádlo (rozbitýho) .Celý to radši ještě bude držet na tom jeklu,co je vidět na předchozí fotce.Hlavně kvůli stabilitě a držákovosti celýho mechanismu.V desce na plošině,která je říznutá z mezistěny,co je v ledničkách pod mrazákem,by to asi moc nedrželo 😀 Navíc případnou váhu taženýho auta ponese pak šasí a ne vcelku křehká kastle.
Časem jistě světýlka,nějaký inteligentní ovládání navijáku (zatim vůbec nechápu jak 😀 ) a jiný fičurinky.A pokud mi někdo bude někdy řikat,že Kyosho dělá mizerný kardany a další materiály,dostane po tlamě a platí mi sud piva a metrák klobás.
A proč?Potřeboval jsem v hřídeli v převodech protahnout díru 1mm na 2ku,abych tam dal čep na velký kolo z TB02ky.Ožužlal jsem jednu 1,5ku vrták,druhj zlomil a 2ku vrták by mohl vyprávět.Asi 6x se rozžhavil do ruda,celá osa se hřála jak blázen,jak to bylo tvrdý,ale asi po hodině trápení se povedlo.To jen trochu k patáliím při přestavbě