z kardanových aut pro rally
Po upozornění stavitele aut pro RC trial Jardy Štekla,že jsem opomněl jednoho výrobce,jehož auta jsou taky vhodná pro rally či cross.
Jedná se o HIMOTO.Pokud možno,nezaměnovat s HBX,kde by materiály měly být jinde kvalitou.
A jedna perlička pro pobavení.Přišel za ním kamarád,že by potřeboval přeříznout poloosu na modelu.Už nevim,z jakýho důvodu a jakýho auta.Jarda tedy vzal poloosu do práce a řezali.No,spíš žužlali a pidlali.Když nasadili těžký kalibr v podobě diamantovýho kotouče a na přeříznuí poloosy potřebovali 2 !! kotouče,byli u něj v práci skoro na mrtvici.Když pak kamarádovi předával přeřízlou poloosu se slovy „a z jakýho auta to vlastně máš“ mu dotyčnej sdělil,že z FS Racing monstra 1/5,kopie MCDčka.To se o Jardu už skoro mrákoty.Příběh si je možno vyslechnout přímo od Jardy.Třeba na rc trialu či akci,kam ho vytahnu 🙂 (Původně bylo uvedeno Himoto,za mystifikaci se VŠEM UPŘÍMNĚ OMLOUVÁM)
Za cca 2800 za RTR třeba z PKmodelář nebo Himoto CZ dostanete slušný auto,které vychází z TB01.Někomu se bude zdát TB02 povědomější,ale od všeho trochu.Planetový dify,kardan.Co víc chtít.Z tohohle cestáku či jinýho od Himota chce Jarda zkompilovat Tatru 6×6 a vzhledem k jeho občasný spotřebě poloos,třeba ted na crossu :-),by lepší materiál nebyl na škodu.A kupodivu,PK modelář je cca na 1/3tině ceny vůči Himoto.cz.Jak je to asi možný?????
Počkáme,až někdo Himoto pořídí a přestaví na cross či něco jinýho,když Ladin,jež se odstěhoval a měl HBX na rally,které to auto po dílech vyrobil skoro celý nový,který podvozek bude lepší.Hlavně materiálově.
A jelikož se na Tamiya foru ozval už nějaký vlastník Himota,model truggy,budou díly nejspíš kus od kusu.