v Kramolíně? Skoro kouzelně 🙂
Nemusel jsem NIC organizovat,dirigovat,jen ladit a ladit 🙂
Po příjezdu a vybalení auta,kdy NovakO mi rezervoval slíbenou židli 🙂 ,MN zkritizoval osazené pneu a že radši nějaký víc lepivý.Takže jsem přezul a EJHLE,vééélká bída 😀 MN zapomněl,že jako JEDINÝ ze startovního pole jezdím přední pevnou nápravu v základu,takže se podvozek bude chovat ÚÚÚPLNĚ jinak,než ty jejich zárohový podvozky s oběma funkčními diferáky 🙂 Takže jsem probral zásoby,něco 2x přezul a pocitově se mi jelo nejlíp předek tvrdší pneu hladký a zadní drift pneu,jen ta přilnavost a záběr na točně autobusu nebylo to pravý ořechový.Takže jsem nakonec přezul na původní pneu,origo hladký z RTR VX Sparrowhawk a docela to šlo 🙂 Taky se projevila Čermákova dysfunkce elektroniky,kdy bylo zřejmé,že servo S3003 po 5ti letech provozu BEZ údržby není to pravé ořechové a bud ho budu muset rozebrat a rozhýbat nebo pořídit lepší a rychlejší servo..
A jak se jinak dařilo?Úplně špičkově 🙂 Celý závod jsem se dokázal umistovat na posledním místě,což bylo i zveřejněno při vyhlášení výsledků,kdy mně pořadatelé vysloveně vytáhli z křesílka a z probíhajícího hovoru.Paznehti jedni 🙂 Závod jsem si pěkně užil zcela ve smyslu Novakovo symdromu „jede se mi líp,ale s horším výsledkem“ 🙂
A o tom by závody měly být.Aspon ty hobby či pro radost.Nezáleží na umístění,ALE na POCITU jedince,jak se mu závod vyvedl.
Krásnou vložkou byl gulášek z místní hospody,včas nahlášený. 🙂 Sice ještě můžou na výrobě trochu zapracovat,dýl vařit pro měkčí maso či víc osmažit cibulku,aby gulášek nebyl tak sladký,ale to se vždy nechá postupně dotahnout k dokonalosti. 🙂 Za mně jsem se HNUSNĚ PŘEŽRAL 😀
A za mou osobu JSEM spokojený 🙂 Rád jsem pokecal s kýmkoliv,užil si jízdu,která byla KURVA divoká,s těma nesmyslnýma zatáčkama a něco s rallycrosem v lepší podobě s připomínkama od MN uděláme 🙂