Asi po 10-15 hodinách provozu.
Zdravim vespolek po delší době 🙂
Jelikož se Notyro kardany slušně mezi lidma začínají objevovat,pár nářků bylo možno zaslechnout,nedalo mi to a ve středu jsem se stavil ve firmě na posouzení provozních vůlí s případnýma připomínkama pro další výrobu.
Upozornuji,že kardany mají v součastnosti naběháno něco kolem 20ti hodin provozu,většinou v lehčím terénu.Trochu blbě se mi odjetý čas odhaduje,jelikož si moc nepamatuju,kde všude jsem se poflakoval 🙂
Jak jsem kardany od NOTYRO nafasoval,tak byly na auto namontovaný.Veškerá údržba spočívala při provozu jen v dotahování červíků,případně výměny osiček kloubu za vylepšený s vybroušenou dosedací plochou pro červík.Žádný mazný ošetření,žádný čištění.Pokud jsem jezdil ve sněhu,jen jsem dal auto oschnout a rozmrznout do sprchy,pak bylo odloženo na stojánek v obýváku.
Po vyndání kardanu od motoru k redukci,který trpí nejvíc,díky vyšším otáčkám a většímu záběru než kardany od rozvodovky k diferákům bylo výrobcem shledáno,že kardan je úplně v pořádku s nezvětšujícíma se vůlema kdekoliv.I vnitřníjehly a osazení s drážkama vypadaly,jakoby před týdnem vypadly z obráběcí mašiny.
Plastová prachovka/zarážka nejeví podstatné opotřebení a úspěšně zamezuje případnému vnikání nečistot na činné plochy vnitřku kardanu.
Případný rez jak v kloubku kardanu,tak i na venkovních plochách tyčky a obalu neni na závadu.V kříži vytváří vymezovací materiál a na venkovních plochách stejně každou barvu při pořádným ježdění ošoupete.Aspon je pak vidět,kdo jezdí a komu se auto fláká na poličce 😀
To bylo pár poznatků z lehčího terénu.Ted jen,aby se UŽ udělalo lepší počasí a mohlo se jezdit v pořádným terénu,kde to zase bude o něčem jiným.Navíc zadní náprava v brzké době dostane přírůstek v podobě dalších 2 kol,tak zase bude všechno trochu jinak.Na nějaký čas pujde dolů i kastle Toyotky,kterou nahradí (SNAD) správně ošklivá zhůvěřilost 😀
A nakonec pár fotek od Pavla a klikat vpravo.Jednu fotku nekomentujte,nebyl čas se učesat.Fotograf byl rychlejší 😀