na rozježdění 🙂
Příslib pěkného počasí vytahnul nejednoho lenocha z pelechu,dokonce i mně 😀 a na účasti to bylo znát.12 modelů v truck trialu/angličáci a 13 aut v offroud trialu.Tratě byly voleny trochu lehčí,aby se řidiči vzpamatovali ze zimního spánku a nepletli si plyn a řízení 😀
Na inspekci a závod dorazila i návštěva ze Salzburgu,jak se u nás vlastně jezdí závody truck trialu v reálným terénu.Kupodivu se Bert neumístil špatně,ale hlavní devizou bylo,že po závodu se jel s naším organizátorem podívat na Radyni,kde se vlastně mistrovství Evropy pojede začátkem června.Přihlášeno je cca 85 modelů z Čech,Rakouska,Německa a Švýcarska.
Angličáci si vybrali pro svý sekce místo celý den ve stínu,na vlhkým listí s kameny a hustějšími stromky,takže byli vcelku zmrzlí.Ale dobře jim tak 🙂 Taky se s jízdou pěkně crcali,zvlášt,když 6-7 lidí jede minimálně jeden,více 2,ale povětšinou až 3 modely rozdílný konstrukce.Od 2nápravy po 4nápravu a někdo i prototyp.Auta jim jezdily pěkně,přes překážky v brankách někdy až neskutečně.A jak praví klasik „na tak malý auto jsem ještě nedorost“ 😀
Za to offroudy 1/10 a tím pádem i já s mojí obludnou Kačenou 🙂 jsme si svý sekce užívali.Stavitelé sekcí se do žádných zapeklitých a zrádných akcí nepouštěli i když pár nástrah tam bylo.Nejvíce lidí potrápila v 3tí sekci branka Cíl,obrácená proti ideálnímu průjezdu z předešlé branky.No i takový záludnosti se v trialu dějí 🙂
A přesně v duchu RCK vypadal i můj výsledek 🙂 „čím líp se mi jede,tím je horší výsledek“ 😀 Což je mi srdečně jedno,hlavně když si jízdu užívám 🙂 Nakonec,8mé místo z 13ti taky neni špatný 🙂
Příští závod je 5.května,tak se zas uvidí 🙂 A pár fotek Tady