Něco málo dokumentace.
Přikládám pár foteček 🙂
Tahle je,jak Axík KIT vypadá po vysypání z krabice
A kdyby jste viděli,kolik se ještě v těch pytlíkách schovávalo dalších sáčků a pytlíčků,asi by jste se nedivili,proč je ropa tak drahá,když se z ní dělaj i pytlíky.Rozebraných sáčků bylo tak na nacpanou igelitku standartních rozměrů. 🙂 Ale zas všechno pěkně poskládáno.
Taky jsem už od sobotního závodu stačil zprovoznit a zhotovit zatáční zadní nápravy.Trochu fuška,ale šlo to.Spojení serv pomocí V-kabelu,který bude používáno pro zablokování zadní nápravy.Aspon trochu,co servo 9kg udrží.Přestavba na tvrdý zadek je otázka tak 10 minut.Taky jsem dal aku trochu níž na šasí a stabilita byla hned lepší.Při úpravách jsem vycházel z fora a rad na www.rcauta.net.I závaží do kol jsem nalepil.Vpředu 100g nalepenýho a 80g v kuličkách v kole a na zadku 40g kuliček na kole.Docela váha,když auto držíte v ruce 🙂 A opravdu toho vyleze pak o dost víc.Fakt zážitek.
A nakonec fotky kastle.Trochu jsem experimentoval s dostupnýma Fascolorkama a nakonec to nedopadlo tak špatně,jak to nejdřív vypadalo.Kritické komentáře se nepřipouští,auto je pěkný 😀