a jedno zjištění.
Dnešek po noční jsem věnoval trochu času na další úpravu Axíka pro další ročník rc truck a offroad trialu v Plzenci.
Aku jsem přesunul na šasí jinam už v týdnu,na zadku ale vcelku nevzhledně strašily 3 závaží o váze 300g.takže odštípnout přidržovací pásky a drátky a co ted s tim a kam? Místo se samo naskytlo uvnitř rámu,jen ty závaží z nákladáku tam moc nepasovaly,ohledně vzhledu a jak je na rám napáchat.Chvíli to trvalo,než ta věc na krku,hlava,pochopila,co se po ní chce a co má zbytek těla vyrobit 🙂 Za nějakou dobu byl nápad na světě 😀 Pásek z hliníku,potřebně ohnutý,kousek rovnýho dřeva,vymazaný vazelínou,pár hřebíčků a zkusíme odlít ze závaží hezčí závaží,aby to tak nějak pasovalo do rámu 🙂
Rámeček i s podložkou vyšel na jedničku. 🙂 Čím to ohřejem?Teplotítko z Baumaxu to nedávalo už kdysi,zkusíme zelený hořák Parkside z Lídlu.Po pravdě? Žádný zázrak.Inzerovaných 1350 stupnů se nejspíš nekoná,jelikož olověný závaží se timhle teplometem rozpouští vcelku dlouho,pomalu a nechce se ani pak nějak moc spojovat.Spotřeba plynu z nádržky o malinko větší než standart zapalovač taky nic moc.
Nakonec se závaží tak nějak trochu podařilo vyrobit,sešroubovat,aby to případně drželo,pomocí držáku od Lee93,první verze pro HPI redukční převodovku,naklohnit na šasí a odpoledne i otestovat. ve sněhu a trochu terénku.
Zkouška dopadla na chvalitebnou,na lepší známku z chování auta si počkám na první závod v trialu 🙂
A poslední zjištění? Promovaný metalurg ze mně nikdy nebude 😀 😀