nakonec to ušlo.
Čau lidi 😀
Tak ty opravy vezmu popořadě 🙂
Minulej tejden jsem nakoupil 8x mikrotužky do MiniZ,přitahnul do práce,že s klukama trochu zablbnem 🙂 Naládoval jsem do rádia i auta baterky a ono NIC.Kola po zapnutí do plnýho rejdu,na plyn to ani nereagovalo.Pár zkoušek a nic.OK,cpu tam alkalický,můžou bejt slabý.Po přeměření mají sice 1.4-1.5V,ale co kdyby.Takže objednáme Nimh AAA z bighobby.S nima už kola zatočila o dost rychleji a silněji,ale regl a pohon pořád mrtvej.
OK,po půl hodině hledání najdem něco na netu,výsledek nic moc.Takže najít k autu papíry,nastavení pro kola do přímýho směru a nic.Rádio do továrního nastavení a nic.
Takže dotaz na FB,kdo tu umřelotinu v okolí pomůže zprovoznit.Ozval se aspon Vašek z Klatov,že známej ze Strakonic by mohl vědět.Telefonát a přeposlanej kontakt na kluka z profimodel.cz,co dělá servisáka i na MiniZ a dost se vyzná.Aspon podle mně. 🙂 Telefonát na delší dobu,jen mně moc nepotěšil.A to koukal i do skladu ve Francii,jen se nepovedlo 🙁 MiniZ Sport2 podvozek MR03 s rádiem KT19 byl podle něj nejhorší průser ohledně elektroniky,tudíž se náhrada nedělá a neprodává.Sice mi nabízel,že když si ze současné nabídky u Pecka model nebo u Profimodel vyberu jiný MiniZ,svoje stávající zašlu komplet,nabídne mi nikde nezveřejnitelnou slevu.To jsem po lehkým přemýšlení zavrhnul,protože současná nabídka kastlí pro MiniZ je hnusná,samá placka či debilní rádoby offroud.A to nechci.To at mi Ferrari 250 GTO leží nevyužitý v krabičce doma,ale tu kastli prostě nedam 🙂
A dál tu máme další ŠPEK od čínana 🙂
Po sněžným řádění minule s Mazlíkem,trochu tahání sáněk s vnučkou se mi při jízdě domů ZASE rozpadnul jeden origo kardan pohonu.Takže zasněženej těžkej binec dotahnout domů v ruce,nechat ve sprcháči odsněhovat,pak vrazit na poličku a počkat,až přijde nálada a čas na opravu.Kupodivu se čas i nálada dostavily vcelku rychle 🙂 až jsem se sám divil.
Odstrojit vršek,aby se mohlo ke kardanům,sundat kardan,opravit potřebný,přetahnout patřičně malou smrštovačkou,aby ty debilní piny furt nevylejzaly a nedělaly binec .Problémy bylo s jednim kafem,x cigaret a nadáváním „kurva,proč to tam zas nejde“ a „aha,rozebrat zas něco jinde a dál a mělo by to jít“ skoro na 3 hodiny. 🙁
A asi možná vim,proč ty kardany už od výroby blbnou.Tady na Fotce je vidět,že díry pro upevnění na hřídel nejsou souossý,tak stejně i klouby v kardanu.Uvidim,jestli se mi potvrdí dotyčnej problém.Pokud jo,tak tyhle imitace kardanu vyházim,sice drží,ale blbnou a místo nich přijdou na místo kardany od MS technology a Slick7 a mělo by bejt po problému.
Ale pak jsem se nějak divně kouknul na předek auta a nestačil jsem se divit 🙂 Ho ho hooo
Je jasný,že žlutí soudruzi podcenili sílu materiálu předního nárazníku a váhu auta,i když je to 2mm plech,sice pofidérní kvality,ale stejně 🙂 Bude potřeba ten nárazník udělat z pořádnýho železnýho plechu,aspon 2.5mm,trochu upravit tvar,aby to vydrželo při ježdění v českých podmínkách.