… i když zas tak až moc ne.Aspon jsem viděl jiný auta.
Na dnešní den jsem se trochu drze vetřel do řad závodníků s osminama TGX od Tamiye v představě,že pěkně pojezdim,představim GT od Kyosha jako třeba možnýho nástupce TGX,jelikož je dost problém na TGX cokoliv normálně koupit v krámu či eshopu.Pneu třeba objednávali přes MPM přímo z Japonska,protože nikde po světě nebyly.
Po příjezdu na místo,které bylo v prostorách Sedlčanské kotliny,profláklé hlavně rallycrossem osobáků a speciálů 1:1,mně přivítalo asi 10 jezdců a jejich kamarádů.Když jsem viděl TGX,trochu jsem se zarazil,jestli jsem náhodou nezabloudil.Ale krabice od modelů a hlavně nezaměnitelně umístěný motor se schovanými převody jako u desetiny čudáku od Tamiye moje pochyby rozehnaly.Oproti GT je TGX fakt malý,trochu větší než standartní elektra TT či TBčko.
To už se ale začlo jezdit.Na startu bylo nakonec 7 aut,pokud jsem dobře počítal,6 jich dojelo.Na to,že prý jezdí krátce,všem jsem se na trati první jízdu úspěšně pletl a překážel.Motor GT nebyl zas tak moc dobře naladěný a pak si i postavil hlavu z neznámých důvodů a nechtělo se mu vůbec ject.Asistoval jsem tedy aspon jako nasazovač a divák.Jezdil a ladil jsem mezi jízdama TGXek a že bylo na co koukat.Deklarovaný špinavý asfalt se nekonal.Byl pěkně zametený a při jízdách ho auta ještě víc vyčistila,až se jezdilo na supr čistým a vzhledem k poměrně tvrdým pneu i dost často pěkným driftem.
Nakonec se i GT podařilo vcelku úspěšně naladit.Pak se strhla menší diskuze,co a jak ještě doladit a vylepšit,aby bylo auto ovladatelnější.Hlavně víc zavřít přední diferák,poladit tlumiče a pružiny a hlavně domluvit motoru.To zkusim výměnou paliva a zkoušením svíček.I se trochu fotilo,takže brzy by i TGX ze Sedlčan mělo mít svůj web.A nakonec jedno rozklepaný video.Pořízený mobilem a ty prázdnější místa jsou způsobený vyhýbáním se divokým autíčkám .