Jak s autem,tak s motorem v TB.
Vzhledem k dnešnímu pěknýmu počasí mi vyšlo i pár chvilek,zkusit TB se střídákem na dost pěkným asfaltu.Plácek tak nějak skoro akorát plus kousek navíc.
Vyměnil jsem Road Hawky,mimochodem po ojetí slušný na mokrým asfaltu i trávě a štěrku,za Ansmannovo slicky.Asfalt byl před polednem už pěkně suchej a prohřátej.Nenandala mně jiná kravina,než si postavit asi 12 špalíků dřeva na kličkování jako trat.A výsledek?Všechny špalíky pěkně popadaly při srážce s autem 🙂 No,spíš teda 🙁 Ale zas aspon vim,že HPI kastle vydrží dost,ale nárazy do tvrdýho materiálu moc ne.Ulomil se přední nárazník v pravý části asi 8cm dýlky.Pozitivum kastle je v materiálu,nechá se pěkně lepit lepším vteřinákem a pak drží.Ne jako tvrdý od Tamiye či Airdesingu.Slicky držely na asfaltu dost dobře. S EX8,5 se nechaly utrhnout jen při dost ostrý zatáčce nebo obratu.I krapítek driftík se místy vydařil 🙂 Takže Ansmanna v jistých oblastech jistě nepodcenovat a navíc za tu cenu,co víc chtít.Jen to chce ozkoušet.
Víc jsem toho dneska rozbít nestihnul 😀 Jen se mi spálily bílý LEDky v předních světlech.Sice tam odpory asi byly,ale budu muset přeměřit výstup z přijímače.Docela bych řekl,že po instalaci střídavýho Novak reglu jde z přijímače trochu víc,než by mělo.Ale uvidim,co naměřim.
A jak jsem včera a dneska rozpojoval a spojoval servo konektory,co mam na světla a ty dlouhý kabely,co pod kastlí tak nějak plandaj,přemejšlym,čim a jak je solidně nahradit.Asi to bude něco v oblasti tyček držáků kastle.Možná něco na způsob jacku do sluchátek nebo jen 2 plošky přidělaný na tyčce,protikus na kastli a kontakty podle potřeby.Pak by se už nemotaly pod kastlí extra dlouhý kabely a všechno by to bylo vcelku pevně připevněný.