Pokračujeme 🙂
Trochu se omlouvám za prodlevu,ale byla potřebná pro další projektík 🙂
Auto je už zase doma,kardany patřičně na autě a trošku jsem i začal testovat 🙂
První rychlý a nezaujatý testík proběhnul dnes večer,kdy mně mladej trochu vyhecoval 🙂 „Tatí,zapřahni tohle 😀 “ Přes zadní lano a hák jsem zapřahnul uhlák s dřevem,cca 4 kg.Tažení po koberci v pohodě.Trošku problém pak byl s překonáním prahu,mezi obývákem a kuchyní,ale víc plynu dokázalo svoje.I když pak auto bylo na linu a uhlák za prahem.Přeskočil vcelku hezky 🙂
Nejspíš budu muset navrtat díry do HPI redukce,aby dostala trochu víc maziva pro ztišení.Furt řve jak blázen.
ale ke kardanům.
Po letmé konzultaci s výrobcem se vnitřní díra pro hřídel v unašeči při tvrzení trochu zmenšuje.Tudíž bude potřeba,aspoň v současných vyrobených kardanech,počítat s trochou násilí při nasazování.Unašeč na hřídel je potřeba trochu naklepnout.Ne zas moc.Další zlevnění při výrobě bych viděl v tom,nedělat na unašeči 2 díry v poloze 90 stupnů s červíky.Pro většinu rozvodovek postačuje jedno zajištění.Navíc Axial převodovka a tyčky diferáků mají cca 2-3mm osazení,který i při povolení červíku zabranujou sklouznutí kardanu.
Červíky by mohly být do budoucna trochu tvrdší,tak o 1/3nu,aby při utahování se moc šroubovák nežvejknul do červíku.
To jsou prozatím další poznatky z nových kardanů,který tak nějak trochu řešim s NOTYRO a majitelem a podle všeho je za poznatky rád.
A testujem dál 🙂