Trochu tajuplně jsem se zúčastnil driftu v Třemošný.
Na dnešní neděli jsem si naplánoval vcelku neplánovaně účast na prvních driftech v Třemošný.Už od sobotního dopoledne hlava čuchala změnu počasí a podle toho se taky chovala.Zas jsem zas 2 dny sněd prášky za cca 400 Kč.Kdybych to radši nacpal do autíček 🙂
Ráno jsem si nechtěně přivstal,už na 5tou.Aspon byl čas všechno nacpat do auta,oblažit organizmus nezbytnou kávou a vyrazit směrem k Třemošný.Přijel jsem trochu dřív,kolem 7.20,tak jsem dal šlofíka a probudil mně až Ríša za 2 minuty 8,když se mi otáčel s osobákem u auta 😀 Tak jsem trochu přeparkoval,odnes všechno harampádí blíž k dráze,která se nacházela na nohej či hokejbalovým hřišti.S pěkným asfaltovým povrchem.A co nevidim,těch lidí k ježdění.Od plzenských driftáků asi 6 a to samý i od rallýčkářů.Riki,Fíci v plný sestavě,Ája fotila a moje nemehlo.Jelikož se řídim MartiNovo heslem „Ladí a trénují jen zbabělci“,tak podle toho taky vypadaly první jízdy 😀 Kdyby s autem jezdil malej Jindra Nesvadba,který se přišel podívat i s tatkou Liborem,bylo by to to samý ne-li lepší.Auto do vrtule,rozladěný diferáky,přemotorovaný (zlatej základák Johnson) a ještě obě ruce levý a blbá hlava.Prostě moje jízdy se mohly natáčet jako odstrašující případ,jak se drift nejezdí 😀 Ještě že mi třemošenský kluci radili,co a jak poladit,Ríša pomohl s přibližným nastavením diferáků a vlastní snaha o něco jako drift s někdy docela divokýma pozama na lavičce,která sloužila jako vyvýšený post pro řidiče,až měli organizátoři obavy,abych někdy nespad 🙂 Ale postupně se vedlo líp a líp,jak technicky i stylově,až mi v poslední počítaný jízdě rozhodčí s oběma zavřenýma očima napočet JEN 7 chyb a dostalo se mi i uznání od ředitele Marka – Šmejda,že už se na to nechalo koukat 🙂
Drift fakt neni o přemotorovaným autě a technice za X desítky tisíc.Jen o tréninku,pochopení techniky jízdy (což mi pořád nějak nejde) a citu pro auto.To neni jako při rally či crossu,jednou za měsíc vytahnout auto do terénu.Tam to vždy nějak pojede.A nějak to dopadne.Je to prostě jiná liga řízení.V terénu auto hodně odpustí,tady to chce styl a klid.
Za zhruba měsíc by se mělo jet znova,tak snad se dokopu k trochu tréninku,když máme v práci takovej pěknej asfalt.Snad si to pak manželka nebude vykládat,že jsem si našel jinou ženskou 🙂 když budu trénovat.A až Ája dodá nějakou fotku,bude ta přátelská atmosféra,hooooodně podobná rallycrossu,snad i z nich vidět.