Jelikož se mi podařilo Nandu ve skejtparku trošku pochroumat………..
… a díly po týdnu ještě nedorazily,zkusil jsem potřebný díly,jako C-hub,zpacifikovat vteřinákem.A jelikož Nanda pozoruhodně nepoužívá plněný plast,čímkoliv,šlo to pěkně slepit a drží to.
A kupodivu stačí,když na kardanech k nápravám je jen jedna pacička v ose kola,co drží kardan od diferáku.I tak auto jede.Ale k mýmu údivu,po dnešním zkušebním ježdění na asfaltu před barákem,jsem našel v C-hubech víc prasklin než by bylo záhodno.Ale vše zalepeno a drží.Tak počkáme,až dorazí nový díly a bude se vyměnovat.
A tudíž se naskýtá otázka,zda někdo opět či nově,bude chtít jít do 1/18 modelu.Jezdit se s tim nechá jak na asfaltu,tak parketách.Terén to opravdu moc nezvládá,do 0,5cm světlosti se vejde málo co.
PRO svědčí velikost auta a tudíž i možnost jezdit skoro v každý větší místnosti.Na jedny NiCd aku,5článek,jezdim asi 3/4 hodiny,což je docela supr na motor 270ku. .. PROTI snad jen pořizovací náklady,který mohou být srovnatelný s 1/10 a případně nezakrytovaný převody,který se ale nejeví jako absolutní minus.Ale HLAVNÍ MINUS vidim v dost malém množství nabízených typů.Jen samý placky.
A pokud budete hodní,kopírovací studio vstřícné mým požadavkům,ruce šikovný a dost trpělivosti 🙂 ,budete moct na jaře obdivovat kastli 130LR na podvozku jak 1/18,tak 1/10.