Trochu poznatků
Shodou okolností,nevybíravého slovníku,nějaký drzosti a trochu osobního kouzla se ke mně za víc než příjemnou cenu dostalo Uni šasí od Lee frames
Dorazilo krásně zabalené,prášková barva sice ještě měkká a nevyzrálá.Uvidíme po roce provozu. 🙂 Materiál šasí překvapil váhou,jinak docela měkký.Pokud je potřeba,jdou bočnice šasí docela lehce narovnat v ruce.Postupně šasí naklohněno na dárcovské díly od AX10,což se nejspíš trochu liší od SCX10.Hlavně dýlkou linků a pár serepetiček,co bylo potřeba upravit.
Ani nejkratší kardan mezi redukční převodovkou od HPI k rozvodovce MSR od Leeho by nepomohl,abych nějak slušně osadil motor s redukcí.Bylo potřeba zaimprovozovat,vytvořit nástavce na osazení držáku pro HPI redukci a nějak to na šasí napasovat.Tradičně se povedlo 🙂 ,takže si můžu gratulovat.A Lee má další možnost pro zlepšování a inovaci 🙂 Trochu bylo potřeba obrousit barvu na držáku redukce,kdy vrstva barvy byla trochu vyšší než by bylo záhodno,aby držák redukce dobře zapadnul na redukci a kolem vývodu.
Nakonec se vše tak nějak podařilo spasovat ,při konferenční jízdě v obýváku se auto chovalo vcelku způsobně i s novýmy disky.Takže ještě počkáme na trošilinku lepší počasí a lepší náladu řidiče 🙂 a zkusíme tu potvoru trochu protahnout terénem 🙂
Pár foteček z instalace novýho šasí TADY a klikat doprava.
Celá úprava a předělání byla otázkou cca 10ti hodin za 3 dny s minipřestávkama.S novýma těžšíma diskama jsem zvědav,jak si povedu na trialu v Plzenci 🙂 I když mi výsledek může být u zadnice,jezdím pro radost.Ne jako mnoho dalších na výsledek 😀
A díky mýmu názoru na upevnění držáku redukce už Lee plánuje nový a vyšší a víc variabilní držák redukce.Takže k němu na shop jukněte a uvidíte 🙂